fbpx

GLi:n asiakastyytyväisyys

GLi:n asiakastyytyväisyys on erinomaisella tasolla. Viimeisimmän asiakastyytyväisyystutkimuksen mukaan suurin osa tutkimukseen osallistuneista asiakkaistamme on valmiita suosittelemaan yritystämme ja palveluitamme kollegoilleen. Tavoitteemme on olla asiakkaillemme luotettavin kumppani ja tulokset vahvistivat, että olemme onnistuneet lunastamaan palvelulupauksemme erinomaisesti.

Tutkimuksessa GLi Yhtiöiden NPS-luku oli +58, joka ylittää selvästi kuljetus- ja logistiikka-alan keskiarvon +41.  NPS eli Net Promoter Score on asiakastyytyväisyyden mittari, joka kertoo kuinka todennäköisesti asiakkaat suosittelisivat yritystä, tuotetta tai palvelua ystävilleen tai kollegoilleen.

Yleisarvosanamme ja palvelumme kokonaiskeskiarvo oli 9, kouluarvosana-asteikolla mitattuna. Asiakkaidemme vastauksissa korostui erityisesti yhteistyön joustavuus, palvelun nopeus ja luotettavuus.

Hydraulikoneiden letkuja ja FlexIT testilaboratorion laite.
Varastossa olevia tuotteita letkuasennelmien tuotantoon.

 

GLi:n asiakastyytyväisyystutkimuksen toteutti loppuvuodesta 2023 Servitium. Tutkimukseen vastasi kolmannes kaikista GLi Yhtiöiden asiakkaista.

”Olemme erittäin kiitollisia asiakkaillemme luottamuksesta. Haluamme tarjota parasta asiakaspalvelua, ja pyrimme kehittämään palveluitamme ja toimintamme laatua jatkossakin entistä paremmiksi” kiittää toimitusjohtaja Rami Keinänen.

”Iso kiitos tuloksesta kuuluu tietysti myös henkilökunnallemme, jotka ovat tehneet erinomaista työtä. Meillä on sitoutunut ja ammattitaitoinen porukka ja se näkyy myös asiakaskyselyn tuloksissa”, toteaa Keinänen.

FlexIT letkuasennelmien valmistusta.

Liity tyytyväisten asiakkaidemme joukkoon!

Ota yhteyttä, niin teemme yrityksellesi kilpailukykyisen tarjouksen!