fbpx

GLi:n asiakastyytyväisyys

NPS 83

Hyvä ja nopea palvelu, ilman turhia välikäsiä ja monimutkaisia järjestelmiä.

Kati Haapanen, Nordlog Oy

Loistava henkilökunta ja avainhenkilöt helposti saavutettavissa

Timo Eskelinen, Suomen Event Logistics Oy

Jatkakaa samaan joustavaan malliin ja pitäkää asiakaskokemus keskiössä

Markus Vierula, Plugit Finland Oy

Ketterää ja ympäristön huomioivaa toimintaa!

Tero Viitanen, Linjateräs Oy

Hyvin toimii mitä olen teidän kanssa asioinut!!

Mika Perttu, Hartman

Jatkuva kehittyminen ja asiakkaidemme tyytyväisyys ovat toimintamme kulmakiviä. Siksi seuraamme ja mittaamme säännöllisesti asiakastyytyväisyyttä. Vuosina 2023 ja 2024 toteutimme laajan, koko asiakaskunnallemme suunnatun asiakastyytyväisyystutkimuksen. Tavoitteenamme oli selvittää asiakkaidemme kokemuksia toiminnastamme ja palvelumme laadusta. Molemmat tutkimukset toteutti tutkimustalo Servitum. Näiden tutkimusten kautta olemme saaneet arvokasta palautetta, jonka avulla olemme voineet kehittää toimintaamme entistä paremmaksi.

Viimeisin tutkimus, loka-marraskuulta 2024 osoitti, että asiakkaamme arvostavat erityisesti asiakaspalveluamme, toimitusvarmuuttamme ja joustavuuttamme. Tutkimukseen vastasi kolmannes kaikista asiakkaistamme ja suurin osa heistä oli tyytyväisiä myös palvelumme hinta-laatusuhteeseen sekä valmiita suosittelemaan GLi:n palveluita.

”Haluamme tietää, missä olemme hyviä ja miten voimme vielä toimintaamme parantaa. Pyrimme olemaan proaktiivisia ja reagoimaan nopeasti kehityskohteisiin. Tutkimuksesta saadut tulokset ja asiakaspalautteet auttavat meitä lisäämään asiakasymmärrystämme ja suuntaamaan yrityksemme kehittämisen oikeaan suuntaan. Esimerkiksi viime vuoden palautteen perusteella olemme selkeyttäneet tilaus- ja varastointijärjestelmiä ja antaneet opastusta nettipohjaiseen tilausjärjestelmään, sekä kouluttaneet henkilöstöä entistä enemmän kuormien turvalliseen kuljettamiseen tavaravahinkojen välttämiseksi”, kertoo GLi:n toimitusjohtaja Rami Keinänen.

Hydraulikoneiden letkuja ja FlexIT testilaboratorion laite.
GLi:n asiakastyytyväisyys on korkealla.

Jatkuvaa kehitystä asiakkaiden ehdoilla

Vuoden alusta alkaen olemme ottaneet käyttöön NPS-Liven, joka on reaaliaikainen asiakassuosittelun ja -tyytyväisyyden mittari. Näin asiakkaamme voivat antaa meille palautetta jatkuvasti, heti palvelukokemuksensa jälkeen. Tämä mahdollistaa nopean reagoinnin palautteisiin ja jatkuvan toiminnan kehittämisen. Reaaliaikainen NPS-suosituslukema löytyy verkkosivujemme etusivulta ja tämä artikkelin yläpuolelta, ja samassa yhteydessä näkyy myös vaihtuvasti asiakkaidemme suoria palautteita.

Luotettavin kumppani nyt ja tulevaisuudessa

Asiakastyytyväisyyden avaintekijöitä asiakaspalvelun lisäksi on palveluiden laatu. Vastaamme asiakkaidemme laatuvaatimuksiin käyttämällä kansainvälistä laadunhallintajärjestelmää, josta meillä on osoituksena ISO 9001 -sertifikaatti. ISO 9001 -sertifikaatti takaa sen, että toimintamme on laadukasta ja prosessimme ovat tehokkaita, mikä tarkoittaa asiakkaillemme luotettavia toimituksia ja sujuvaa palvelua.

Meillä on myös ISO 14001 -sertifikaatti, joka puolestaan osoittaa sitoutumisemme ympäristövastuullisuuteen, mikä on meille ja yhä useammalle asiakkaallemme tärkeä arvo.

FlexIT letkuasennelmien valmistusta.

Liity tyytyväisten asiakkaidemme joukkoon!

Ota yhteyttä, niin teemme yrityksellesi kilpailukykyisen tarjouksen!